شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

مجلس در انتظار توضیحات مکتوب

پایان مهلت سه ماهه کمیسیون اصل نود مجلس به وزیر ارشاد/ جنتی باید پاسخگوی هجمه به ارزشهای فرهنگی انقلاب باشد

علی جنتی*

سینماپرس: سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، از پایان مهلت سه ماهه وزیر ارشاد برای پاسخ گویی در خصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی خبر داد.

بنابراین گزارش، مصطفی افضلی‌فرد در گفت وگویی، با یادآوری فرصت سه ماهه کمیسیون اصل نود مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخگویی درباره اقدامات انجام شده در قالب جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی گفت:‌ این فرصت اکنون به پایان رسیده و کمیسیون در انتظار توضیحات مکتوب وزیر ارشاد است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر ارشاد باید هر چه سریع‌تر گزارش مکتوب وزارت متبوعش را در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با هجمه به ارزش‌ها و افول آرمان‌های انقلاب در قالب کتاب‌ها، نشریات، فیلم ها و تئاتر به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس ارایه کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه وزارت ارشاد باید نسبت به مهار و کنترل هجمه‌های وارده به ارزش‌ها دینی و انقلابی اقدامات موثری صورت دهد افزود: با توجه به شکایت اشخاص حقیقی نسبت به افول آرمان‌های انقلاب اسلامی فرصتی سه ماهه به وزارت ارشاد داده شده که اکنون با انقضای این مدت وزیر باید پاسخ‌گو باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بعد از پایان مهلت کمیسیون اصل نود به وزیر ارشاد و پس از دریافت جواب مکتوب در خصوص اقدامات انجام شده وزیر باید در کمیسیون حاضر شده و توضیحاتی را در این باره ارایه کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.